Уважаемые друзья, дорогой посетитель! Заказы временно принимаются только через email info@read.kz в связи со сменой менеджера заказов. Заказы на сайте начнут работать после исправления технических неисправностей. Надеемся на ваше понимание. С уважением команда read.kz

Прайс

Скачать в

В word(*.doc) форматеВ pdf(*.pdf) формате

Реклама

Педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік негіздері

Педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік негіздері

Оқу құралы педагогикалық қызметтің педагогикалық шеберлік, педагогика­лық мәдениет деңгейін көтеруге, кәсіби дағды мен білігін қалыптастырудың теориялық оқу-әдістемелік және практикалық мәселелеріне арналған.

подробнее


1 250,00 т

1418

М А З М Ұ Н Ы
Кіріспе ........................................................................................... 3
І БӨЛІМ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ КІРІСПЕ
1.1. Педагогикалық кəсіптің жалпы сипаттамасы ........................................ 6
1.2. Педагогикалық қызметтің ерекшелігі мен маңызы .............................. 8
1.3. Оқытушы еңбегінің адамгершілік жəне шығармашылық сипаты ...................... 11
1.4. Педагогтың əлеуметтік миссиясы жəне кəсіби функциясы ................................. 14
1.5. Педагогтың кəсіби қызметінің негізгі түрлері ...................................... 17
1.6. Педагогикалық қызмет – жүйелі əрекет ................................................ 21
1.7. Оқытушы педагогикалық қызметтің субъектісі ................................... 26
1.8. Оқытушының педагогикалық бейімділігі жəне
кəсіби педагогикалық бағыттылық. ................................................................ 28
1.9. Оқытушының педагогикалық тактісі жəне кəсіби этикасы .........................31
1.10. Жалпы жəне педагогикалық қабілеттілік .............................................. 35
1.11. Педагогтың педагогикалық құзыреттілігі жəне оның құрылымы................. 38
1.12. Педагог қызметінің даралық стилі ......................................................... 41
1.13. Оқытушының кəсіби-тұлғалық өзін анықтауы
жəне өзін-өзі жетілдіру негіздері .................................................................... 47
1.14. Кəсіби-тұлғалық өзін-өзі жетілдірудің
философиялық бастамасы ................................................................................ 50
1.15. Тұлғаның ішкі дүниесін сезінуі, ұғыну тəсілдері ................................. 53
ІІ БӨЛІМ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІ
2.1. Оқытушының педагогикалық қызметі .................................................. 59
2.2. Педагогикалық мәдениет – жалпы адамзат
мәдениетінің бір бөлімі .................................................................................... 64
2.3. Педагогикалық мәдениеттің негізгі компоненттері. Педагогикалық
технология. Педагогикалық ойлау. Оқытушының имиджі ......................... 66
2.4. Педагогикалық рефлексия ...................................................................... 77
2.5. Оқытушы мәдениетінің тұлғалық (өзіндік) және кәсіби өсуі.
Педагогтың білімін және кәсіби мәдениетін өзін-өзі жетілдіруі ................. 80
2.6. Педагогикалық шеберліктің сипаттамасы ............................................. 85
2.7. Оқытушының абыройы ............................................................................ 90
2.8. Оқытушының педагогикалық шығармашылығы ................................... 96
2.9. Педагогикалық технология құрылымындағы оқытушының
педагогтық шеберлігі ................................................................................... 101
2.10. Оқытушының педагогикалық техникасы ........................................... 109
2.11. Педагогикалық тілдесу технологиясы. Педагогикалық
тілдесудің стилі .............................................................................................. 113
2.12. Дәйек келтіру және тілдік ақпараттық ықпал ету
технологиясы .................................................................................................. 119
2.13. Педагогикалық тартыс және оны шешу тактикасы.
Педагогикалық тартыстың себептері және шешуі. Педагогикалық тартыстың принциптері...124
2.14 Педагогикалық талаптың, педагогикалық бағалаудың және
оны бекітудің технологиясы. Педагогикалық талаптың сипаттамасы ...... 130
2.15. Осы замандағы сабақтар технологиясы. Педагогикалық с-әрекет.

Ашық режиссерлық іс-әрекет....................... .......................... 135
III БӨЛІМ
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКА
3.1. Әлемдегі экологиялық білім беру стратегиясы .................................... 141
3.2. Экологиялық білім беру саласында халықаралық ынтымақтастық ......................144
3.3. Тұлғаның табиғатқа қатынасындағы базалық параметрлерді қалыптастыру ............. 153
ІV БӨЛІМ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК НЕГІЗДЕРІ
ПРАКТИКУМЫ
4.1. Оқытушының педагогикалық қызметі ................................................... 159
4.2. Педагогикалық мәдениет – педагогтың кәсіби қызметінің
мазмұндық сипаттамасы .................................................................................. 172
4.3. Оқытушының өзін-өзі жетілдіру мәдениеті – тұлғалық және кәсібилік өсуі............. 186
4.4. Педагогикалық мәдениет құрылымындағы педагогикалық шеберлік ............. 193
4.5. Оқытушының беделі ................................................................................ 197
4.6. Педагогикалық технология – оқытушы шеберлігінің құрамдас бөлігі ................... 201

Ещё нет ни одного отзыва пользователей.

Только зарегистрированные пользователи могут отправлять отзывы.

Контакты

Если у вас возникли вопросы по оформлению заказа, вы можете обратиться по нижеследующим контактам:
E-mail: info@read.kz

Корзина  

(пустая)

Скидки

На данный момент таких товаров нет

Новые товары

В данный момент новых товаров нет

Издательства


Интернет магазин восточных товаров salsabil.kz | Черный тмин в Алматы | Масло черного тмина | Масло черного тмина | Время намаза Алматы